fur

Sanningar

Publicerad 2013-08-23 22:00:16 i Daily,

Jag är sjukt dålig på att planera saker. Bestämmer alltid saker i sista stund eller låter allt bli spontant, för det mesta så blir det ju aldrig som man tänkt sig ändå haha.

Jag har världens finaste vänner, även om jag inte berättar de eller visar det så ofta är ni bara BÄST!

På natten sover jag nästan alltid med strumpor, såååå mysigt.

Jag är världens sämsta sällskap när vi är iväg på långa bilresor. Jag somnar jag nästan varje gång och slutar inte sova föränn vi är framme eller ska stanna och äta,

När jag och mina kompisar kollar på skräckfilmer, så är jag alltid den som skriker högst. Ganska jobbigt eftersom dem flesta jag känner aldrig blir rädda av skräckfilmer och därför letar upp dem allra läskigaste att kolla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela